۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۲۳:۰۳

مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان مطرح کرد؛

خرید تجهیزات ورزشی برای ۱۲۰ مدرسه در مناطق محروم لرستان

خرید تجهیزات ورزشی برای ۱۲۰ مدرسه در مناطق محروم لرستان

خرم‌آباد - مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان از خرید تجهیزات ورزشی برای ۱۲۰ مدرسه در مناطق محروم این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، کریم خورشیدوند امروز شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: توزیع عادلانه امکانات ورزشی، رویکرد مهم دولت سیزدهم در لرستان است.

وی عنوان کرد: در این راستا ۱۲۰ مدرسه در مناطق محروم استان به وسایل ورزشی تجهیز شدند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان، این وسایل شامل ست‌های ورزشی در رشته‌های مختلف هستند که با اعتبار پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات اداره کل امور اجتماعی استانداری پرداخت شد.

خورشیدوند، بیان داشت: اوایل امسال نیز هفت میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال از همین اعتبارات برای طرح‌های آموزشی و اردوهای فرهنگی در مناطق محروم به آموزش‌وپرورش پرداخت شد.

وی افزود: در هفته‌های آتی مبلغ ۳۰ میلیارد ریال برای خرید وسایل ورزشی و تجهیز برخی پارک‌ها در مناطق محروم و کم‌برخوردار استان جذب و پرداخت خواهد شد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان، گفت: تمامی ست‌های ورزشی خریداری شده از کارگاه‌های بومی به‌منظور حمایت از تولید و تجارت استان، خریداری می‌شوند.

خورشیدوند، تأکید کرد: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و ایجاد نشاط در جامعه به‌ویژه در مناطق محروم از رویکردهای مهم اداره کل امور اجتماعی استانداری در راستای توزیع عادلانه امکانات فرهنگی، اجتماعی و ورزشی است.

کد خبر 5943536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha